Fathers day

navyguy

TGT Addict
Oct 22, 2008
2,987
38
DFW Keller
I love my grand kids. They make my day.

Dads-day_OPM.gif


Those that are not fortunate enough to have grand kids... Oh just wait. One of life's little pleasures.
 

GM.Chief

Well-Known
Mar 16, 2009
1,448
36
Hopefully I have many more years to go. But when I do, I'm gonna spoil 'em rotten, sugar 'em up and send 'em home to my kids. Revenge will be sweet...LMAO
 

juwaba98

Well-Known
May 9, 2008
1,725
36
North Zulch, TX
One of my Dad's new favorite sayings is this:

"Grandchildren are God's gift to you for not killing your children."

On that note, Happy Father's Day to all.
 

MadMo44Mag

TGT Addict
Jan 23, 2009
3,053
36
Ft.Worth
My youngest daughter called first, them shortly after my son and then my older daughter all wishing my a happy fathers days.
About three hours latter I got a call and all three of my grand kids were on a conference call. Man made my day.
Yeah grand kids make up for the bad days your kids caused ya! LOL!!!
I am jealous though, that is a nice shirt you be sportin there Navrguy!

Hopefully I have many more years to go. But when I do, I'm gonna spoil 'em rotten, sugar 'em up and send 'em home to my kids. Revenge will be sweet...LMAO
Yep that's when they can eat cake at breakfast in your house and there mother can't say a word. "your house = your rules" and grand kids will rule your heart.
 

Primary

TexasGunTalk Assistant
Here are some related products that TexasGunTalk members are talking about. Clicking on a product will take you to TexasGunTalk’s partner, Primary, where you can find links to TexasGunTalk discussions about these products.

 
 

Support

Sponsors

Greeneye Tactical
silencers
third coast
DK Firearms
Tyrant Designs
Ranier
Shroud

Forum statistics

Threads
97,864
Messages
2,206,782
Members
31,185
Latest member
scott shannon
Top Bottom