Hello from League City!

The #1 community for Gun Owners in Texas

Member Benefits:

  • Fewer Ads!
  • Discuss all aspects of firearm ownership
  • Discuss anti-gun legislation
  • Buy, sell, and trade in the classified section
  • Chat with Local gun shops, ranges, trainers & other businesses
  • Discover free outdoor shooting areas
  • View up to date on firearm-related events
  • Share photos & video with other members
  • ...and so much more!
  • BLKSVT

    New Member
    Rating - 0%
    0   0   0
    Apr 1, 2014
    8
    1
    League City, TX
    Hello everyone, just joined the site my name is Tyler. My wife has decided on a pink glock 17 so hopefully maybe y'all can help me. Cause if momma ain't happy ain't nobody happy...

    Thanks!
     

    Glockster69

    TGT Addict
    BANNED!!!
    Rating - 100%
    7   0   0
    Jul 1, 2011
    27,739
    21
    My wife has decided on a pink glock 17 so hopefully maybe y'all can help me.
    Do you have crumb crunchers running around? I would not a own a real firearm that LOOKS like a toy with them around. .02


    Welcome Tyler
     

    BLKSVT

    New Member
    Rating - 0%
    0   0   0
    Apr 1, 2014
    8
    1
    League City, TX
    No curtain climbers, crum crunchers, trunk monkeys left, they all are grown and are actively searching to find their parents! Lol...I guess the PO box number I gave them didn't go over to well! A pink gun is what she wants...
     

    BLKSVT

    New Member
    Rating - 0%
    0   0   0
    Apr 1, 2014
    8
    1
    League City, TX
    Thanks! Yeah it's really hard for me to even shop for it....pink glock 17 really....that damn gun will not sleep with my guns for sure!
     

    Support

    Sponsors

    Greeneye Tactical
    silencers
    DK Firearms
    Tyrant Designs
    Every Day Man
    Shroud
    Shroud
    Weapon displays
    Ammo

    Forum statistics

    Threads
    106,798
    Messages
    2,564,420
    Members
    32,900
    Latest member
    Lestbuff
    Top Bottom